Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

söndag 31 maj 2009

I skapartagen igen...

Tack för den fina Morsdags presenten!
Det här kortet har min man och mina barn gjort till mig. Nu har de varit i scrappartagen. Det är inte så ofta som min man rotar runt bland mina pysselsaker... Härlig present. Tack än en gång.
Jag har hunnit med lite beställningar i helgen. Här är en toffifeeask som går i rosa. Stämpeln är från Crafty Individuals.
Vet dock inte varför jag inte får till bilderna. Kameran fungerar inte helt som den ska riktigt. Eller rättare sagt jag får inte till ett bra ljus. Fotar jag här uppe så blir det gula bilder och fotar jag i matsalen så blir bilderna blå. Måste fixa bättre ljusförhållanden eller en bättre kamera. Tyvärr så är de här bilderna inte så rättvisande i färg...

Ett kort som är beställt...
...insidan


...en stor tändsticksask med madonnabild på.

... ytterligare en stor tändsticksask

...baksidan


Till sist en morsdags gåva till min mamma.
Grattis på mors dag!



Kram min1

Inga kommentarer: