Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

torsdag 18 november 2010

Tittut!

*****
Nu räknar jag ner till advent och all härlig belysning som kommer med den. 
Vi eldar våra vackra äpplen så ofta vi kan. 
De lyser upp så väldigt trivsamt.

*****

I förrgår slog vi på stort med fruktsallad som mellis.

Mums vad gott!
Det var länge sedan jag åt...

*****

Ni måste ju få se de vackra blommorna som jag fick av mina kära kollegor, 
nu när jag är hemma efter operationen.





*****

Lite nytt på köksbänken.En liten försmak av advent...

Ha det gott
Minette
*****

2 kommentarer:

Mariette sa...

Riktigt vackra blommor! Hoppas du mår bättre nu!
Kram Mettan

Tazzen sa...

Jag mår bättre nu. Tack för omtanken. Kram