Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

lördag 6 juni 2009

Torgbord och vackra blommor

Idag fick jag hjälp att rota fram bordet som vi ska ha den 13 juni när vi ska vara med vid Täbydagen. Niclas monterade ihop det mesta innan jag hann ut, men som vanligt var det några delar som inte hittade sin plats... Efter lite luskande fick vi dock dit dem i alla fall. Hoppas Tess och jag lyckas få ihop det själva nästa gång...
På väg in efter vi hade monterat ner torgbordet så slogs jag av hur mycket vackra blommor jag faktiskt har i min trädgård. Bilderna fick lite dystra färger eftersom det är rätt sent på kvällen.
Försökte mig på lite närbilder men det är inte så lätt när man har en katt som assistent. Tarzan blev väldigt leksugen när kameraremmen hängde ner... De flesta bilderna blev oskarpa men dessa blev ganska bra tycker jag.

Inga kommentarer: