Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

fredag 29 januari 2010

Bokmärken

Nu har jag hittat en annan modell på bokmärken. 
Kul med lite variation. 
Jag tycker ju annars om att göra tags, alltså vanliga raka, fyrkantiga bokmärken.

 



Här är några andra bokmärken jag gjort tidigare.

Det kan ju gå åt några bokmärken då man läser flera böcker parallellt...
och om man är många i familjen.
Tanken är att de nya bokmärkena ska dyka upp i vår webbshop.


 Minette

3 kommentarer:

Marina sa...

Jag gillar den nya sortens bokmärke som jag fick jätte mycket !! TACK! //Marina

Tazzen sa...

Vad roligt att du gillade den.
Kram Minette

Mettan sa...

Bokmärkena av hörnmodellen var ju kul, de verkar användbara! Du är så påhittig.
Kram Mettan