Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

torsdag 11 februari 2010

Jobb i sikte?



Idag har jag varit på anställningsintervju.
Det känns jättebra och jag är hoppfull om att det ska ge arbete i någon form.
Nu är det bara att hålla tummarna...

Hela gårdagen blev jag sängliggande, men nu är jag i farten igen.
Började röja undan massa högar som blivit liggande...
Hoppas att jag hinner göra klart några kortbeställningar i kväll och kanske måla en stol till.


Som sagt det hjälpte nog att gnälla av sig lite.
Det känns faktiskt mycket bättre nu.

Kram Minette 


Minette och katterna

2 kommentarer:

Mariette sa...

Jag håller tummarna för dig med jobbet!
Kram Mettan

tess sa...

Va kul!
Jag blir jättenyfiken : )
Håller tummarna för dig!

Kramar från Tess