Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

måndag 1 mars 2010

Äntligen!!!

Nu sitter jag här efter min första dag på nya praktikplatsen...
Mycket information och möten första dagen.
Det blev många nya intryck och gamla återseenden. 
I morgon ska jag presenteras för de studerande. 
Det känns både läskigt och spännande.
Hann till och med ett besök på gymet innan jag tog kväll.
Känns som en riktigt bra dag.
Måste gå och sova nu och samla kraft till morgondagen.
 
God natt!

2 kommentarer:

Tessan sa...

Va kul att det kändes bra!
Jag tycker det är jätteroligt : )
Kommer förbi och hälsar på någon dag när du kommit mer i ordning!

Kramisar från Tess

Mettan sa...

Så bra att det kändes bra!:) Du vet ju att du är bäst. Kramar från syrran. (Vi ses på lördag och söndag)