Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

torsdag 25 mars 2010

Grattis

 Nu har jag inga småbarn hemma längre. 
Mina minstingar blir skolbarn idag. 
Börjar ettan i höst.

Tänk vad tiden går fort...
Kolla in mina sötisar. Bilden är tagen för 4 år sedan


Grattis på 7-års dagen mina små superhjältar.

Hoppas ni får en bra födelsedag.
Gratulanterna kommer dock dyka upp under helgen.
Tack och lov för det. 

Här har vi varit sjuka sedan en vecka tillbaka.
Puss på er killar!
Jag älskar er.

2 kommentarer:

Mettan sa...

Självklart kommer vi till helgen! Kanske kan vi till och med få med oss någon present till de små superhjältarna!
Kram från "moster Mettan"

Tessan sa...

Gratta grabbarna från oss här i Skeppsta!
Hoppas vi kan ses snart, blir alldeles för långt mellan varven!
Massor med kramar från oss!