Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

tisdag 11 augusti 2009

Rosor

Vi fick två rosor av Lotta i söndags.
Dom fixade i trädgården och tyckte inte att de fick plats.
Vi tog tacksamt emot dem.
Niclas grävde och fixade dem på plats.
Jag gräver inte eftersom min rygg strejkar fortfarande.
Det blev jättefint.
Nu slokar blommorna på grund av flytten men hoppas att de ska ta sig igen.
Det är ganska små, rosa blommor. Jättesöta.
Undrar dock vad det är för sorts ros?




1 kommentar:

Mia sa...

Tack för din värmande hälsning hos mig. Tack vare den hittade jag även till dig.

Jag har för mig att jag använde mig av den här sidan för att lägga upp tre kolumner i bloggen: http://www.thebeginnersbloggingguide.com/2008/05/step-2-converting-blogger-minima.html
Jag kommer inte in på sidan nu men hoppas den fortfarande finns kvar.

När jag hade ändrat till tre spalter ändrade jag själv spaltbredderna tills jag var nöjd.

Lycka till!

Kram mia