Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

söndag 20 december 2009

Julkort från Trulle

I fredags damp det ner ett lite annorlunda julkort i både Elliots och Isaks klass.
Det var ett julkort från Trulle.





Trulle hade en julgran med paket under...
 
 
...och dekorationer...



...och belysning...


...belysningen tändes på mattan...


 

Isak undrade när jag tog bilderna på Trulle...
Och ärligt talat kunde jag inte säga annat än:

-Jag vet inte riktigt. När kom det till skolan?
-Igår, var hans svar.
-Var kom det ifrån?
-Från Trulle så klart...


Då blev det som jag tänkt i alla fall.
En väldigt uppskattad gåva och en annorlunda julhälsning.

1 kommentar:

Anonym sa...

Vilket häftigt kort!
Vad du är påhittig, själv har jag tappat all skaparinspiration just nu, jättetrist...
Men det händer visst aldrig dig : )

Kramar från Tess