Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

lördag 25 juli 2009

Garagerensning

Idag fick jag ett ryck av städlust... Kan hända även den bästa...
Nu var det dags att ta tag i garaget igen. Behöver en plats att kunna måla och snickra lite på.
Garaget är belamrat med flera ton med skräp och spillbitar från all renovering vi gjort under nio år... En hel del med andra ord. Nu har vi i alla fall kommit igång med rensning och sortering. Hoppas att vi kommer att ro detta projekt iland, då jag verkligen behöver ytan.
Jag har ju massor av roliga projekt som väntar på en ansiktslyftning.
Tyvärr glömde jag fota innan vi började men jag ska försöka ta med kameran ut i morgon. Det ser ju lika rörigt ut fortfarande...

Inga kommentarer: