Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

tisdag 21 april 2009

Äntligen lite pysselbilder

Äntligen tog jag fram kameran... Har suttit och knåpat med tändsticksaskar.
Jag bara älskar de underbara stämplarna från Crafty Individuals, både fjärilarna och flickansiktena är därifrån.



Tjejen som står och håller i en korg är från Whiff of Joy, himla söt stämpel...



Pappret med ugglan är från K & Company. Det skimmrar jättesnyggt om pappret. Och så fick jag till fälle att prova min nya Spellbinders die. Känns som en bra investering. Vill ha fler former...



Här kommer några mellanstora askar.






Har hämtat mycket inspiration på nätet just nu. Surfar gärna runt bland alla duktiga scrappare. Fantastiskt mycket fint som visas upp.
Sitter och väntar på den personliga bekräftelsen från Hobby & Hantverk, jag har ju fått beställa saker därifrån... Det är ju ändå min födelsedag idag.
Ha det gott... Min1

1 kommentar:

Anonym sa...

Det rosa kortet med en rosa rosett och sländan på var lätt det snyggaste tillsammans med det precis under! <3
Riktigt cool trollsländestämpel btw!