Visdomsord


"...Klandra inte Gud för att han skapade tigern, var tacksam för att han inte gav den vingar..."

Ordspråk från Etiopien

måndag 20 april 2009

Födelsedagsfirande igen

Nu var det då dags att fira min födelsedag, även om jag fyller först på tisdag. På fredagen var mamma och mina systrar här. Jag brukar ju alltid säga att det går att sitta ute och fika på min födelsedag. Det gick bra även i år trots att vi firade några dagar i förskott.



***




***




***




***


Det var till och med riktigt skönt i solen. Mamma passade på att lapa i sig lite sol...








***


Vi passade även på att ta vår gemensamma promenad.


Vill även tacka gästerna för gott fikabröd.



Fortsatt firande på söndagen då mina svärföräldrar och Lotta, Ola och Oliver kom hit. Vi trotsade blåsten och satt ute i trädgården när vi fikade.
***

***


Nu blev det ju en liten bit kvar på tårtan igår... Får se om jag lyckas hålla mig borta från den...;)
Ha det gott!
Min1

Inga kommentarer: